Hatha yoga

fig. 1

BHUJANGASANA

 

Așază-te la sol cu fața în jos. În timp ce partea inferioară a corpului - de la zona ombilicului și până la degetele de la picioare - rămâne lipită de sol, ridică-te gradat cu ajutorul mâinilor (care sunt plasate la sol), ridică-ți totodată cât mai mult capul, întocmai cum face o cobră și rămâi în această postură. (fig. 1)

 

Practica sistematică a lui Bhujangasana (postura șarpelui sau a cobrei) îți va amplifica în mod constant focul subtil în întregul corp, îți va distruge (sau preveni eficient) toate bolile și îți va trezi gradat Zeița încolăcită ca un șarpe (Kundalini shakti) din ființa ta, (deschizându-ți prin aceasta poarta eliberării spirituale).

 

Gheranda Samhita, capitolul 2 / sutra 42-43
traducere din limba sanscrită de profesor yoga Nicolae Catrina
apărută la Editura Lux Sublima, 2011
www.luxsublima.ro

Alte poze din aceasta galerie

Nu sunt comentarii la aceasta poza!

Adauga un comentariu

Comentariile care contin injurii, un limbaj licentios, instigare la încalcarea legii, la violenta sau ura vor fi sterse. Ii încurajam pe cititori sa ne raporteze orice abuz vor sesiza in comentariile postate.

Introdu numarul din imagine:
security

Glosar de termeni