Politica de returnare
Detalii despre dreptul la retragere:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.
Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate:
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Poți returna becurile, lanternele, prelungitoarele, prizele doar daca sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Electrocasnicele mici, in cazul in care au fost desigilate si testate de catre client, trebuie aduse curate pentru ca returul sa fie acceptat.
Nu se acceptă returul produselor Cosmetice si de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă.
Poti returna produsele prin curier sau personal la oficiile postale, dupa completarea formularului de retur. Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.
Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Poti returna muzica, birotica si papetarie doar daca acestea nu au fost desigilate.
Bine de stiut dacă alegi rambursarea sumei plătite la cumpărare:
Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, dacă ai plătit online;
Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maximum 14 zile calendaristice;
Fiecare produs resigilat, indiferent de categorie, se returnează conform condițiilor specifice categoriei respective.
Fiecare produs se returneaza conform condițiilor de retur specifice categoriei din care face parte.
Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
Completează formularul de retur, asigurându-te că produsul respectă conditiile de retur de mai sus.
În formular, alege una dintre opțiunile de retur: schimb cu același model (schimb de mărime sau culoare), schimb cu un produs diferit sau rambursarea sumei plătite la cumpărare.
Retur pentru produsele Fashion:Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care l-ai primit, nepurtat, fără pete sau rupturi. Returul se realizeaza exclusiv prin curier, dupa completarea formularului de retur.
Costul de transport pentru retur este suportat de cumparator.
Livrarea comenzilor
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 350 lei. Pentru localitatile din afara retelei de curierat, costul livrarii difera in functie de zona geografica si consta in Taxa pe regiune + Taxa pe zona.